Trix 25426 H0 Driedelig elektrisch treinstel Koploper ICM-1 'Martinair Holland' van de NS
SKU
TRI25426
Voorbestelling - Neuheit 2024
Special Price€ 539,10Normale prijs€ 599,00
Voorbeeld: Driedelig elektrisch treinstel als Intercity treinstel serie ICM-1 “Koploper” van de Nederlandse Spoorwegen (NS). Uitvoering in het “Martinair Holland” ontwerp. 1 motorwagen als eindwagen mBk 2e klas, 1 middenwagen AB 1e/2e klas. Klasse, 1 stuurrijtuig als eindrijtuig sBk 2e klas. Bedrijfsnummer met meerdere units 4012. Bedrijfstoestand juni 1986.
Binnenverlichting standaard geïnstalleerd
Met voor RailCom geschikte DCC/mfx digitale decoder en uitgebreide bedrijfs- en geluidsfuncties
Treinbestemmingsweergave: Amsterdam CS, Schiphol
Model: Met Digital-decoder en uitgebreide geluidsfuncties. 3-delige versie. Chassis van de gemotoriseerde eindwagen van gegoten metaal. Geregelde krachtige aandrijving met vliegwiel. 2 assen aangedreven in één draaistel. Tractie banden. Bestuurderscabines in de beide eindrijtuigen met interieurinrichting. Rijrichtingsafhankelijke stroomvoorziening via de voorste motorwagen. Speciale kortkoppelingen met schakelgeleiding. Binnenverlichting standaard geïnstalleerd. Driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen die afhankelijk van de rijrichting wisselen, evenals de binnenverlichting werken conventioneel in bedrijf en zijn digitaal schakelbaar. Koplampen aan kopwagenzijde 2 en 1 zijn elk afzonderlijk digitaal uit te schakelen. Koplampen met voorbeeldgetrouwe lichtgele en rode lampen Binnenverlichting met warmwitte LED's. Gedetailleerd ontwerp van chassis en structuur. Op de eindwagens bevindt zich een afbeelding van de Scharfenberg-koppeling met deksel. Voor dubbele tractie wordt een extra starre koppelingsverbinding meegeleverd. Bij serieproductie hebben de eindwagens gesloten overgangsdeuren. Weergave van de klapdeuren met opzij geschoven balg op een eindwagen is mogelijk met het meegeleverde insteekdeel.
Voorbeeld: Driedelig elektrisch treinstel als Intercity treinstel serie ICM-1 “Koploper” van de Nederlandse Spoorwegen (NS). Uitvoering in het “Martinair Holland” ontwerp. 1 motorwagen als eindwagen mBk 2e klas, 1 middenwagen AB 1e/2e klas. Klasse, 1 stuurrijtuig als eindrijtuig sBk 2e klas. Bedrijfsnummer met meerdere units 4012. Bedrijfstoestand juni 1986.
Binnenverlichting standaard geïnstalleerd
Met voor RailCom geschikte DCC/mfx digitale decoder en uitgebreide bedrijfs- en geluidsfuncties
Treinbestemmingsweergave: Amsterdam CS, Schiphol
Model: Met Digital-decoder en uitgebreide geluidsfuncties. 3-delige versie. Chassis van de gemotoriseerde eindwagen van gegoten metaal. Geregelde krachtige aandrijving met vliegwiel. 2 assen aangedreven in één draaistel. Tractie banden. Bestuurderscabines in de beide eindrijtuigen met interieurinrichting. Rijrichtingsafhankelijke stroomvoorziening via de voorste motorwagen. Speciale kortkoppelingen met schakelgeleiding. Binnenverlichting standaard geïnstalleerd. Driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen die afhankelijk van de rijrichting wisselen, evenals de binnenverlichting werken conventioneel in bedrijf en zijn digitaal schakelbaar. Koplampen aan kopwagenzijde 2 en 1 zijn elk afzonderlijk digitaal uit te schakelen. Koplampen met voorbeeldgetrouwe lichtgele en rode lampen Binnenverlichting met warmwitte LED's. Gedetailleerd ontwerp van chassis en structuur. Op de eindwagens bevindt zich een afbeelding van de Scharfenberg-koppeling met deksel. Voor dubbele tractie wordt een extra starre koppelingsverbinding meegeleverd. Bij serieproductie hebben de eindwagens gesloten overgangsdeuren. Weergave van de klapdeuren met opzij geschoven balg op een eindwagen is mogelijk met het meegeleverde insteekdeel.