Roco 7500031 H0 Elektrische locomotief serie 484 van de Cisalpino, tijdperk V

SKU
Roco 7500031
Niet op voorraad
Special Price € 229,98 Normale prijs € 249,90

Nieuw. Gelijkstroom analoog, digitaal voorbereid.

Cisalpino elektrische locomotief Re 484 018.

■ Fijn gedetailleerd model met veel afzonderlijk gemonteerde insteekonderdelen
■ Uitvoering met sneeuwploeg op het chassis
■ Met vier stroomafnemers voor het verkeer tussen Italië en Zwitserland
■ Schakelbaar kop-/achterlicht met DIP-schakelaar

In augustus 2005 huurde Cisalpino, een joint venture tussen SBB en Trenitalia, Re 484 locomotieven, die werden ingezet voor het grensoverschrijdende EuroCity-verkeer tussen Bern, Genève en Milaan. Het elimineren van locomotiefwisselingen aan de grens verkortte de overgang en de totale reistijd.
De locomotieven zijn ontworpen met een opvallende uitstraling in zilver, rood en lichtblauw. Voor het eerst reden Re 484's zoals gepland voor passagierstreinen. Door de vertraging bij de levering van nieuwe treinstellen bleven de zes machines tot eind 2007 in Cisalpino-gebruik.

Gratis verzending

Bij orders boven de €75,-

  • Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen
  • Veilig betalen
  • PostNL
  • ModeltreinWinkel.nl Garantie

Nieuw. Gelijkstroom analoog, digitaal voorbereid.

Cisalpino elektrische locomotief Re 484 018.

■ Fijn gedetailleerd model met veel afzonderlijk gemonteerde insteekonderdelen
■ Uitvoering met sneeuwploeg op het chassis
■ Met vier stroomafnemers voor het verkeer tussen Italië en Zwitserland
■ Schakelbaar kop-/achterlicht met DIP-schakelaar

In augustus 2005 huurde Cisalpino, een joint venture tussen SBB en Trenitalia, Re 484 locomotieven, die werden ingezet voor het grensoverschrijdende EuroCity-verkeer tussen Bern, Genève en Milaan. Het elimineren van locomotiefwisselingen aan de grens verkortte de overgang en de totale reistijd.
De locomotieven zijn ontworpen met een opvallende uitstraling in zilver, rood en lichtblauw. Voor het eerst reden Re 484's zoals gepland voor passagierstreinen. Door de vertraging bij de levering van nieuwe treinstellen bleven de zes machines tot eind 2007 in Cisalpino-gebruik.