Piko 52892 H0 Dieseltreinstel VT 2.09 Panorama + VB DR III AC-versie, inclusief PIKO-geluidsdecoder

SKU
PK52892
1 op voorraad 1 op voorraad
Special Price € 259,99 Normale prijs € 399,00

Dit model is digitaal met vele geluidsfuncties.

Met het nieuw ontworpen model van de VT 2.09 railbus van de Deutsche Reichsbahn komt PIKO tegemoet aan een vaak genoemde wens van veel modelspoorliefhebbers naar een eigentijdse, gedetailleerde en operationele versie van de bekende “Piglettaxe”. Na de ontwikkeling van de innovatieve besturingslogica van de DB-railbus, waarvoor PIKO in 2017 de Gouden Baan ontving, is het zinvol om nu ook de wijdverbreide tegenhanger uit Oost-Duitsland met de bijbehorende logica tot in detail te implementeren. De motorwagen wordt aangedreven door een krachtige micromotor, die is voorzien van vliegwielen voor perfecte loopeigenschappen en beschikt over een af ​​fabriek geïnstalleerde buffercondensator voor optimale rijeigenschappen zonder geluidsonderbrekingen. De aandrijving werkt op beide assen van de motorwagen. Motorwagen en zijspan kunnen via stroomgeleidende kortkoppelingskinematica aan elkaar worden gekoppeld. De verlichtingsfuncties van beide voertuigen kunnen afzonderlijk worden geschakeld, waardoor een duidelijk zicht op de passagiersruimte ontstaat. De locomotief registreert automatisch of er een zijspan is aangekoppeld en schakelt vervolgens de verlichting tussen de voertuigen uit. De PIKO “Ferkeltaxe” is af fabriek al uitgerust met een geschikte mfx®-compatibele PluX22-geluidsdecoder.

-
+

Gratis verzending

Bij orders boven de €75,-

  • Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen
  • Veilig betalen
  • PostNL
  • ModeltreinWinkel.nl Garantie

Dit model is digitaal met vele geluidsfuncties.

Met het nieuw ontworpen model van de VT 2.09 railbus van de Deutsche Reichsbahn komt PIKO tegemoet aan een vaak genoemde wens van veel modelspoorliefhebbers naar een eigentijdse, gedetailleerde en operationele versie van de bekende “Piglettaxe”. Na de ontwikkeling van de innovatieve besturingslogica van de DB-railbus, waarvoor PIKO in 2017 de Gouden Baan ontving, is het zinvol om nu ook de wijdverbreide tegenhanger uit Oost-Duitsland met de bijbehorende logica tot in detail te implementeren. De motorwagen wordt aangedreven door een krachtige micromotor, die is voorzien van vliegwielen voor perfecte loopeigenschappen en beschikt over een af ​​fabriek geïnstalleerde buffercondensator voor optimale rijeigenschappen zonder geluidsonderbrekingen. De aandrijving werkt op beide assen van de motorwagen. Motorwagen en zijspan kunnen via stroomgeleidende kortkoppelingskinematica aan elkaar worden gekoppeld. De verlichtingsfuncties van beide voertuigen kunnen afzonderlijk worden geschakeld, waardoor een duidelijk zicht op de passagiersruimte ontstaat. De locomotief registreert automatisch of er een zijspan is aangekoppeld en schakelt vervolgens de verlichting tussen de voertuigen uit. De PIKO “Ferkeltaxe” is af fabriek al uitgerust met een geschikte mfx®-compatibele PluX22-geluidsdecoder.