Piko 52883 H0 Treinstel VT 2.09 DR III AC-uitvoering, met sound

SKU
PK52883
Niet op voorraad
Special Price € 269,99 Normale prijs € 399,00

Met het nieuw ontworpen model van de railbus DR VT 2.09 komt PIKO tegemoet aan een vaak genoemde wens van veel modelspoorders naar een eigentijdse, gedetailleerde en... operationele versie van de bekende biggenbelasting. Na de ontwikkeling van de innovatieve besturingslogica van de DB-railbus, waarvoor PIKO in 2017 de Gouden Baan ontving, is het zinvol om nu hetzelfde te doen om de wijdverbreide tegenhanger uit Oost-Duitsland met aandacht voor detail en passende logica te implementeren. De motorwagen wordt aangedreven door een krachtige kleine motor, die onberispelijk werkt Hij is voorzien van vliegwielen voor loopeigenschappen en heeft een fabrieksgeïnstalleerde buffercondensator voor optimale rijeigenschappen zonder geluidsonderbrekingen. De aandrijving heeft invloed op beide Assen van de treinwagon. Motorwagen en stuurstandrijtuig kunnen via stroomgeleidende kortkoppelingskinematica aan elkaar worden gekoppeld. De verlichtingsfuncties van beide voertuigen kunnen afzonderlijk worden geschakeld, waardoor een duidelijk zicht op de passagiersruimte ontstaat. Zo registreert de locomotief zelfstandig of er een stuurstandrijtuig is aangekoppeld en schakelt vervolgens de verlichting tussen de voertuigen uit. De in de fabriek geïnstalleerde PIKO SmartDecoder 4.1 Sound voor PluX22 van de nieuwste generatie beheerst dit Dataformaten DCC met RailComPlus®, Motorola® en Selectrix®. De inbouwluidspreker is precies afgestemd op de railbus. Veel typische locomotiefgeluiden zoals motorgeluid, claxons, piepende remmen en andere schakelbare functies zijn individueel toegankelijk. Met instelbare individuele mapping. Het achterlicht is afzonderlijk schakelbaar. Geluid is ook mogelijk in analoge modus - alleen motorgeluid.

Gratis verzending

Bij orders boven de €75,-

  • Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen
  • Veilig betalen
  • PostNL
  • ModeltreinWinkel.nl Garantie

Met het nieuw ontworpen model van de railbus DR VT 2.09 komt PIKO tegemoet aan een vaak genoemde wens van veel modelspoorders naar een eigentijdse, gedetailleerde en... operationele versie van de bekende biggenbelasting. Na de ontwikkeling van de innovatieve besturingslogica van de DB-railbus, waarvoor PIKO in 2017 de Gouden Baan ontving, is het zinvol om nu hetzelfde te doen om de wijdverbreide tegenhanger uit Oost-Duitsland met aandacht voor detail en passende logica te implementeren. De motorwagen wordt aangedreven door een krachtige kleine motor, die onberispelijk werkt Hij is voorzien van vliegwielen voor loopeigenschappen en heeft een fabrieksgeïnstalleerde buffercondensator voor optimale rijeigenschappen zonder geluidsonderbrekingen. De aandrijving heeft invloed op beide Assen van de treinwagon. Motorwagen en stuurstandrijtuig kunnen via stroomgeleidende kortkoppelingskinematica aan elkaar worden gekoppeld. De verlichtingsfuncties van beide voertuigen kunnen afzonderlijk worden geschakeld, waardoor een duidelijk zicht op de passagiersruimte ontstaat. Zo registreert de locomotief zelfstandig of er een stuurstandrijtuig is aangekoppeld en schakelt vervolgens de verlichting tussen de voertuigen uit. De in de fabriek geïnstalleerde PIKO SmartDecoder 4.1 Sound voor PluX22 van de nieuwste generatie beheerst dit Dataformaten DCC met RailComPlus®, Motorola® en Selectrix®. De inbouwluidspreker is precies afgestemd op de railbus. Veel typische locomotiefgeluiden zoals motorgeluid, claxons, piepende remmen en andere schakelbare functies zijn individueel toegankelijk. Met instelbare individuele mapping. Het achterlicht is afzonderlijk schakelbaar. Geluid is ook mogelijk in analoge modus - alleen motorgeluid.