Piko 51629 H0 Elektrische locomotief Rh 1044 ÖBB IV, sound
SKU
PK51629
1 op voorraad
Special Price€ 249,95Normale prijs€ 355,00
Variant van de Rh 1044 in de ÖBB-versie uit tijdperk IV. Het karaktervolle locomotiefgezicht van het voormalige ÖBB-paradepaard kwam uitstekend tot uiting in de modeluitvoering, evenals het markante zijgedeelte van de voertuigen, dat met zijn karakter zeker uitdagingen voor het voertuig vormde. uitgesproken kralen en de typische “patrijspoorten”. De resulterende indruk van een ideaal visueel effect wordt voortgezet in de draaistellen van de locomotief. Last but not least is de nieuwe 1044 technisch indrukwekkend: een vijfpolige PIKO-motor, op wiens as twee fijn uitgebalanceerde vliegwielen zitten, zorgt voor een consistente voortstuwing. Modelspoorders die de voorkeur geven aan digitaal gebruik profiteren van de PluX22-geluidsdecoder die al in de fabriek is geïnstalleerd in de geluidsversie. De verlichtingsverandering, die tegenwoordig verplicht is, werd gerealiseerd met behulp van moderne LED-technologie, evenals de aantrekkelijke verlichting van het bestuurdersbureau. De verlichting in de bestuurderscabine, die ook bij het PIKO-model aanwezig is en digitaal schakelbaar is, is echter geen vanzelfsprekendheid. Voor het eerst verschijnt de machine in de originele versie met locomotiefborden, stroomafnemers Type VI, ronde buffers en vier zandbakken.
Variant van de Rh 1044 in de ÖBB-versie uit tijdperk IV. Het karaktervolle locomotiefgezicht van het voormalige ÖBB-paradepaard kwam uitstekend tot uiting in de modeluitvoering, evenals het markante zijgedeelte van de voertuigen, dat met zijn karakter zeker uitdagingen voor het voertuig vormde. uitgesproken kralen en de typische “patrijspoorten”. De resulterende indruk van een ideaal visueel effect wordt voortgezet in de draaistellen van de locomotief. Last but not least is de nieuwe 1044 technisch indrukwekkend: een vijfpolige PIKO-motor, op wiens as twee fijn uitgebalanceerde vliegwielen zitten, zorgt voor een consistente voortstuwing. Modelspoorders die de voorkeur geven aan digitaal gebruik profiteren van de PluX22-geluidsdecoder die al in de fabriek is geïnstalleerd in de geluidsversie. De verlichtingsverandering, die tegenwoordig verplicht is, werd gerealiseerd met behulp van moderne LED-technologie, evenals de aantrekkelijke verlichting van het bestuurdersbureau. De verlichting in de bestuurderscabine, die ook bij het PIKO-model aanwezig is en digitaal schakelbaar is, is echter geen vanzelfsprekendheid. Voor het eerst verschijnt de machine in de originele versie met locomotiefborden, stroomafnemers Type VI, ronde buffers en vier zandbakken.