Siemens Desiro HC elektrisch treinstel als serie 1462/1862. Een eindwagen serie 1462.0, 2e klasse, een middenwagen serie 1862.0, 2e klasse, een middenwagen serie 1862.5, 2e klasse en een eindwagen serie 1462.5, 1e/2e klas. Klas.
Treinstel is uitgerust met digitale-decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met centraal ingebouwd vliegwiel in eindwagen A. Alle vier de assen in beide draaistellen via cardan aangedreven. tractie banden. Rijrichtingsafhankelijke stroomvoorziening via de voorwagen. Speciale kortkoppelingen met schakelgeleiding. Driepuntsfrontsein en twee rode sluitseinen die afhankelijk van de rijrichting wisselen, conventioneel in bedrijf zijn en digitaal schakelbaar zijn. Dubbele A-lichtfunctie. Voorbeeldgetrouw grootlicht in twee sterktes, cabine- en bureauverlichting en de verlichting van de bestemmingsdisplays aan de voor- en zijkanten digitaal schakelbaar. LED-binnenverlichting standaard geïnstalleerd. In elke auto is een buffercondensator geïnstalleerd om kortstondige machteloze punten te overbruggen. De binnenverlichting wordt verzorgd via de doorlopende elektrische verbinding door de gehele trein. Gehele verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode lichtgevende diodes (LED). Stroomafnemer kan digitaal omhoog en omlaag worden gebracht. Veel afzonderlijk aangebrachte details. Minimaal begaanbare straal 360 mm.
Siemens Desiro HC elektrisch treinstel als serie 1462/1862. Een eindwagen serie 1462.0, 2e klasse, een middenwagen serie 1862.0, 2e klasse, een middenwagen serie 1862.5, 2e klasse en een eindwagen serie 1462.5, 1e/2e klas. Klas.
Treinstel is uitgerust met digitale-decoder mfx+ en uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met centraal ingebouwd vliegwiel in eindwagen A. Alle vier de assen in beide draaistellen via cardan aangedreven. tractie banden. Rijrichtingsafhankelijke stroomvoorziening via de voorwagen. Speciale kortkoppelingen met schakelgeleiding. Driepuntsfrontsein en twee rode sluitseinen die afhankelijk van de rijrichting wisselen, conventioneel in bedrijf zijn en digitaal schakelbaar zijn. Dubbele A-lichtfunctie. Voorbeeldgetrouw grootlicht in twee sterktes, cabine- en bureauverlichting en de verlichting van de bestemmingsdisplays aan de voor- en zijkanten digitaal schakelbaar. LED-binnenverlichting standaard geïnstalleerd. In elke auto is een buffercondensator geïnstalleerd om kortstondige machteloze punten te overbruggen. De binnenverlichting wordt verzorgd via de doorlopende elektrische verbinding door de gehele trein. Gehele verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode lichtgevende diodes (LED). Stroomafnemer kan digitaal omhoog en omlaag worden gebracht. Veel afzonderlijk aangebrachte details. Minimaal begaanbare straal 360 mm.